Spread the love

Hoewel de meeste echte titels en boeken het beste werken als zachte kaft, kunt u zich ook afvragen wat voor waardering uw lezers in het boek zullen ontdekken. Hoe belangrijk is uw boek en hoe belangrijk zullen uw lezers het zien? Als u uw zelfgevoel aan de kant zet, moet u begrijpen dat uw lezers waarschijnlijk niet zo’n buitengewone waarde aan uw romanboek zullen hechten als wanneer u een verslag van Mark Twain zou schrijven. Het soort omslag dat u gebruikt, zal de gebruiker aanspreken en hem onthullen hoe belangrijk uw onderwerp is. Houd er rekening mee dat gebruikers een oppervlakkig oordeel vellen.

Een laatste voordeel van een boek met harde kaft is de mate van “verkoop” van tekst die u erop kunt zetten. Het is mogelijk om een ​​prettig uitziend boek met harde kaft af te drukken zonder een residulaag, zodat het voor- en achtermateriaal gelijk zijn aan in het geval dat u een zachte kaft bedrukt. Niettemin worden de meeste boeken met harde kaft bedrukt met stoflagen, waarbij rekening wordt gehouden met meer inhoud die erop moet worden afgedrukt. Een fatsoenlijk recept voor tekst op een residulaag is om de achterkant ervan te vullen met eerbetonen die je hebt verzameld van verschillende makers of specialisten in je vakgebied. Dan, op dat punt binnen de voorvouw, kan een afbeelding van uw boek worden weergegeven die zelfs over uw binnenste achtervouw kan lopen. Binnen de achtervouw kan ook ruimte worden gegeven aan een kort verslag van de maker en ruimte voor een schaduwrijke foto van de maker. Ruimte voor meer inhoud betekent meer ruimte om uw boek aan de mogelijke gebruiker aan te bieden.

Alles bij elkaar genomen, als je op mij lijkt, zou je kunnen ontdekken dat de residulaag irritant wordt terwijl je het boek leest. Ik heb de neiging om de residulaag eraf te halen terwijl ik lees, maar als lezers dat toevallig doen, kan het geen kwaad als het boek eenmaal is verkocht.

Denk ten slotte aan de kosten voor u en de klant. Een boek met zachte kaft is redelijker voor schrijvers en lezers. Desalniettemin kan hier en daar een hardcover worden gemaakt voor slechts vier dollar meer, en die kosten kunnen naar de klant worden gegaan door het boek des te meer voor vijf dollar te verkopen, zodat u daadwerkelijk voordeel haalt uit de hardcover. Het onderzoek is in wezen: zullen individuen vijf dollar meer betalen voor de hardcoverversie?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *